3 November

Nu börjar det en ny vecka.

Val i usa.
Hopas på ett bra val.

Här har inte hänt så mycke.
Dagen började vid 06 30. Markus och gubben  åt frukost och åkte till sina dagliga sysslor.
Själv satt jag och tittade på morgon nyheterna. Det andlade mycket om valet i USA.
Åt min GI frukost 2 kokta ägg som jag mosade i  smör. Gött.

Så va det dax att böra med de dagliga sysslorna. Disk dammsugning tvätt mm.
Satte mig vid  denna aaraten en stund.
Så gick jag en promenad med hunden på 1,5 tim. Så skönt väder ute.
Så  va det dax för  middag. Vitkol kokt i grädde med knaprigt  baicon. Gott
Kvällen närmade sig fort.
Jag satt o tittade på två hundpogram på tv4 +. Det ger mig mycket.
Så var det dax för sängen.. Lyssnade som vanligt på karlavagnen (handlade om  Namn)

Så somnade jag . En dag till har  försvunit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0