Lördag 1 november 08

Dagen har varit lugn och skön.

I morse tog vi det lugnt. Fikade och kollade på morgon nyheterna .
Guben gick ut och grejade med båten. Skall fixa ett bra vinterförvaring till den.
Jag själv fixade  lite i hemmet.
Så åkte vi till Torp. Handlade lite. Vidare till min mamma o Björn..
Där vi först fikade . Jag och mamma gick ut med hundarna. Vi släppte dom lösa, Lät dom springa på en åker. Där va det  gör blött. Vi tog med hundarna på en promenad sedan.
Väl hemma så  fick  hundarna vila. Mamma lagade en god middag. Vi åt och satt och snackade lite.
Sedan åkte vi hem. I bilen ringer telefonen. Det är min dotter. Hon har ont i hjärtat säger hon. Oj tänker jag. Hon skulle  lämna  tösen hos en kompis. Men ville inte det. Hon ville att jag skulle passa  tösen.
Hon skulle gå ut.. Men vi hade tänkt ha en mysig kväll. Min man  sa nej. Så vi bestämde att vi inte  kunde ha hene.
Vi har gjort vårt. Vi ställer upp mycke för vårt älskade barnbarn. Har haft henne i veckan några dagar.
Men  min dotter blev sur o la på luren i örat.. Jag tycker man får ta mer ansvar när man har  små barn. Man kan inte ränna ute  hela tiden.
Nu skall vi ta lite vin och kolla på  dansnanden i kväll.
tack  för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0