Nu har det gått några dagar sen sist 11 nov 08

En mycket blåsig och regnig helg.
Jag gick först min dagliga lång promenad.

Lördagen då åkte vi till GBG för att fira  kents pappa på farsdag.
Det blev en trevlig dag . Med mat och fika.
Väl hemma så tittade vi på  dansbands tävlingen. Där scotts  gick vidare.
Så somnade vi gott.
Söndag farsdag 9 nov.
Jag städade hela huset. För att barnen skulle komma på middag.
Markus lagade mat i present till sin pappa.
Det blev stek och peppar sås . Men potatis och sallad. gott gott.
Angelica va bara här en stund . Åkte till sitt arbete.
Det blev en mycket trevlig fars dag.

Mondag 10 nov blåste storm.
Kent hade varit vaken hela natten. Han hade varit ute vid båten och slagit i  nya stolpar . För att förhindra presseningen att blåsa av båten.
Vi sov lugnt visste inget om detta..
Markus och Kent  åkte till jobbet.
Jag va hemma.
Det ÖÖSS regnade och blåste så mycket att det inte gick att gå ut på en promenad.
Nät kl var 15 15 då kunde jag ätligen gå ut på min runda men hunden.
Kent somnade direkt när han kom hem vid 19. Sov hela natten till kl 6 30 i morse.

Tisdag 11 nov
I dag har jag tagit det lugnt.
Jag gick en promenad  , gick förbi Angelica och tog en fika. Hon hade  sträckt en muskel eller dyligt.
Ont i rygg och nacke..
Sedan  gick jag och hunden hem och åt middag.
Kent och Markus  åkte till GG för att gå på biobond på Bergakungen.
Så jag sitter ensam nu.
Skall titta på tv lite sedan.
Tack och hej från mig  denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0