Tisdag 4 Nov 08

Nu är det kväll igen.

Dagen har varit lugn. Gubben var hemma och jobbade i dag.
Vi vaknade  vid 06 30.
Frukost GI 2 ägg och smör mosat.
Så va det det vanliga  , med städning och dammsugning..
Lunsch , Då åt vi koljox med bejcon Gi Mat.
Så kom kristian på besök. Vi tog oss lite kaffe..
Sedan tog jag min dagliga långpromenad  på 1 tim i dag.
Nu har vi ätit middag. Fläskotletter med  sallad. GI mat
Nu sitter jag här och  försöker få fram vad jag har gjort i dag.
Kent och Markus åkte i väg till torp för att handla lite mat.
Markus övningskör. Han skall snart göra sitt prov tror jag.
Nu i kväll blir det bara lite tv tittande , inget anat.
Det har varit en grå och kall dag. Men inget regn.
Så jag lägger in en bild från sommaren. Längtar så efter sommaren.
Tack för mig  just nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0