26 agusti 09 onsdag

Nu var det mycke längesedan jag skrev.

Det har varit semester i 5 veckor. En båtresa på kusten i 2 veckor. Men mycket dåligt väder . Blåst och regn.
Men det va ändå mycket skönt.

Min valp växer. Är i dag 10 månader.
Just nu är det ite så bra. Hon äter inget. Måste ringa en veterinär.
Måste kolla var felet är. Men hon är pig och igen feber.

Min mamma o man  sålde huset i norrland.  De kommer ner på lördag.

Snart fyller min dotter 27 år.31 agusti. Hon skall snart ha barn . Plaerat till den dagen hon fyller år.

En av tvillingarna  skall ha barn i mars. Grattis. Den andre skall ha i oktober.
Den lille grabben ligger i lumpen nu i 11 mån.
Så här  rullar det på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0