18 jan 09

Nu var det ett tag sedan jag skrev.
Här  rullar på som vanligt. Evita min valp växer. Har dubblat sin vikt på 4 veckor.
Har varit och vacsinerat henne. Hon börjar att fatta  att man kissar och bajsar ute.
Mycke lätt lärd tjej.
Det fungerar bra med  zeline. Dom är bra kompisar.

Denna veckan skall jag passa  min dotters katter . Dom har rest till  fjällen.

Angående min reumatiska värk så händer det ingen ting. Jag  har röntgat mina fötter. Skall ¨åter göra en röntgen .
Vidar till en ortoped för koll. Sedan efter det kan reumatologen ge mig medesin. PUU.
Värk i mina händer o knä.
Nu i kväll har det börjat att snöa lite försiktigt. Vi får se om det kan komma lite snö. Vore skönt.
Nu är det mondag i morgon. Vanlig  vardag.
På tisdag åker mina vänner till Thailand  på 4 veckor. Det  skulle jag med vilja .
tack o hej från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0